Wednesday, January 8, 2014

Trafikte Spotify (!)

İstinye'de çalışmaya başladığımdan beri hayatımın gündemine bomba gibi oturan akşam 6 trafiği ve şikayetlerim bitmek bilmiyor. 

> ^.^ <

İşimi çok sevdiğim için katlanıyorum...

> ^.* <

Trafikte bir şeyler okumak, bir Starbucks kahvesine sahip olabilmek, yada telefonda konuşmak güzel ama telefonunuzda Spotify ve Blogger uygulamalarınız varsa hayat tabi ki daha güzel (: 

Telefon şarjım %36 olsa da moralimi bozmuyorum ve sizinle yeni keşfettiğim çok tatlı, huzurlu bir müzik grubunu paylaşıyorum. 

Big Scary.


Shuffle/ karışık çal ile Spotify'ın bize sunduğu kısa tanıtım listesini öneririm tabii ama, bence ilk dinlenecek şarkı: Invest.




 Spotify önerilerime devam edeceğim, sanırım etrafımdaki herkesi Spotify'lı yaptim, umarım severek kullanıyorsunuzdur ((: 



Bol trafiksiz iş çıkışları diliyorum (: 



No comments:

Post a Comment