Monday, January 6, 2014

Skype Bana Hediye Yollamış!


Hayatı kolaylaştıran buluşların bence en değerlilerinden birisi Skype.
Ben de Skype'ın bir projesinde minik bir ucundan dahil oldum ve hiç beklemediğim bir şekilde bir Skype hediyesi kazandım...

Günlük aktivitelerimden biri olan bigumigu.com'da neler olmuş, neler bitmiş diye takılırken, bir mini makaleye rastladım.

Skype, Mike Corey adlı gezginci fenomeni İstanbul'a bırakıyor. Elinde sadece bir akıllı telefon bir de tablet ile, Skype ve Twitter kullanarak fanlarının yönlendirmeleriyle dünyayı gezmesini istiyor.


İLK DURAK İSTANBUL!


Bu haberi okuyan ben, hemen twitter'a girerek Mike'a bol #skype ve #rerouted hashtag'li yönlendirme tweetleri atmaya başladım. Kuledibine git! Taksim'e git! gibisinden...

Mike bizden sonra, fanlarının tweetleri ve Skype aramaları ile yönlendirilerek dünyayı gezdi ve Skype inanılmaz bir marka bilinirliği kampanyası tamamlamış oldu.

Peki ben bu işten nasıl karlı çıktım? ((:

Mike'a attığım tweetlere geri dönüşler aldıktan sonra, Skype'ın official hesabından hediyemi yollamak üzere adres bilgilerimi isteyen bir mesaj aldım.



Çok inanmayarak da olsa adresimi paylaştım ve sonra tüm bu senaryoyu unuttum.
Ta ki...


< telefon kamerasına takılabilen balık gözü lens hediyem > 





Minik lensi, telefona yapıştırılan yuvarlak mıknatısa oturtarak, fish eye fotoğraflar çekebiliyorsunuz. (:


Yamuk da olsa bir ofis denemesi yaptık tabiki hemen.

Lights, camera, action! #Skype

Teşekkürler Skype :*

No comments:

Post a Comment