Saturday, January 4, 2014

Polonezköy Polina

Pazar sabahı kahvaltıları, keyifli insanlarla; büyük masalarda; son derece uzun tutulması gereken; içinde her çeşit kahvaltığın olduğu güzel zamanlardır. Kahvaltı ve brunch için uygun mekanlardan biri olan Polina'yı paylaşmak istedim ben de hazır gitmişken. 


Hem Foursquare, hem de mekanist puanları gayet yüksek olan mekanın bol bol da fotoğraflarını çektim tabiki.





Polina'nın girişinde çiçeklerin, yeşilliklerin, saksıların arasında ilginç süslemeler var. Özellikle de kışın, iç açan bir mekan bence. Çok da sevimli.


Açık hava bahçesinin yanısıra rezervasyon yaptırabileceğiniz, içinde koltuk ve şöminesi olan salonları da var.



Bir de değişik bir kültürleri var bu mekanı işleten ailenin: patates cipsi servisi hem de sıcak (:


Ama.. ama tabi ki en güzelini sona sakladım. Polina, pastalarıyla meşhurmuş. Girişte kocaman bir pasta vitrinleri var. Vitrini görünce zaten pastaların taze ve ev yapımı olduğunu anlamak zor değil.


En üstte sağ köşedeki pasta aslında profiterol ve ev yapımı iki sosu var: biri çikolatalı diğeri kırmızı meyveli. Tavsiye ediyorum, Polina'ya giderseniz mutlaka deneyin. Ayrıca paket yaptırıp, diliminizi soslatıp eve de götürebilirsiniz. ( yada benim gibi dönüş yolunda tırtıklayarak bitirebilirsiniz )
Porsiyonlar gayet büyük, bilginize..

Afiyet olsun! (:

No comments:

Post a Comment