Thursday, January 9, 2014

Sabah Müziği/ Morning Music



Sabah sabah indie dinliyorum. Evet biliyorum riskli bir müzik türü bazen çok da bayık olabiliyor. Ama benim parçalarım değil... (: 

Sizle top 100 indie listemden bazı parçaları paylaşıyorum. 

>^.^<

Here is my top 100 indie music list in the morning, i say give it a shot, not boring at all! 

>^.^<

Ps. Sponsored by Spotify for sure (:


Mutlaka şans verin, yada tüm listeyi dinlemek yerine benim önerdiklerimle başlayın...

For starters: Instead of listening to all, you can glance on my recommendations...


Jason Mraz - Life is wonderful, çok severim (:

Jason Mraz - Life is wonderful, also recommended!



Severek dinliyorum, şarkının ritimleri çok değişik.

I like this song, cause of the interesting beats.



İyi dinlemeler!! *.*




No comments:

Post a Comment