Tuesday, January 7, 2014

QUQLA, a little something for you


Funny Sympathy Ecard: * QUQLA * a little something for you.

Bağdat Caddesi'nin tanınan aksesuar markası QUQLA'ya tam anlamıyla bayılıyorum. Mağazasından, güler yüzlü elemanlarına, birbirinde şık - şeker aksesuarlarına kadar bir konsept QUQLA. 

Ben de her önünden geçişimde mutlaka bir uğrarım. Uğrayınca da dayanamayıp küpe, kolye ne varsa dener elim boş çıkamam...

Gözüme güzel gözüken aksesuarlarımı daha çok takabilmek adına da daha göz önünde duran yerlerde tutmaya çalışırım. İşte o QUQLA aksesuarlarım ((:


Bu küpelerime bayılıyorum!



Baykuşları o kadar çok seviyorum ki, bu küpelerin yüzüğünü bile aldım (:



Bu baykuş konseptinde iki gözünün farklı renkte olması beni çok etkilemişti.



Altınlı, gümüşlü, rozeli minik detaylar için siyah zincir güzel fark yaratmış, bir çok kıyafetle uyum sağlıyor, QUQLA'da bu çeşitlerden çok var (:



Kardeşime gelen hediyeler arasında bu QUQLA bileziğin kahverengi derilisi de vardı. İstedim vermedi, ben de gidip kendime siyahını aldım. Klips yerine geçen tokası gerçekten hoş duran bir detay.



Birlikte kullanmayı en çok sevdiğim bilezikler bunlar, hem birbirleriyle hem de hemen hemen her renkle uyum sağlıyorlar. Uğramadıysanız QUQLA'yı kesinlikle tavsiye ederim. Her durumda kullanabileceğiniz aksesuarların yanı sıra, mağazada çanta/ TOMS/ hoperlör gibi aksesuar satışları da var.

Son olarak, İzmir Alsancak'ta da artık bir QUQLA mağazası olduğunu belirteyim. 

>*.*<   iyi alışverişler   >*.*<



No comments:

Post a Comment