Saturday, January 4, 2014

Baylan Pastanesi Bebek

Böyle pratik ve şık yerleri seviyorum. Önünden geçerken, tatlı vitrinleriyle, kapısının önündeki minik oturma yerleriyle içimdeki tatlı isteğine davet çıkarmıştı burası (:


Masalardaki minik hoşluklardan da çok etkileniyorum ben. Normalde daracık masalarda şekerlik, kültablası, menü derken kolumuzu koymaya yer kalmaz.. Ama orda bir çiçek olunca işler değişiyor bence.



Sizi bilmiyorum ama ben konu "tatlı" olunca masada farklı farklı tatlar olsun, hazır canım istemişken ( sanki kırk yılın  başıymış gibi ) bir çok çeşit denemiş olayım istiyorum.


Bir de karamelli, çikolatalı, bademli, krokanlı ağır pastaların yanında benim
 içmeyi en sevdiğim şey sıcacık çay. 



Çikolatalı ve karamelli pastalarını tavsiye ediyorum, denendi onaylandı. Hatta ve hatta mekanist ve ekşi sözlükte de güzel yorumlar ile bahsedilmiş Baylan Pastanesi'nden...

Gittiğim her yerde yaptığım gibi tabi ki birsürü fotoğraf çektim.






(Şu fotoğrafı çekerken verdiğim "Çocukken vardı bunlaaar!" tepkisinden ötürü şu an biraz utansam da.. )

Hepimize afiyet olsun! (:

No comments:

Post a Comment