Tuesday, January 21, 2014

İtiraf Etmek / To Confess

Bir sanat girişimi üzerine türeyen harika bir oluşumdan bahsetmek istiyorum size. 

"CONFESSION"

İtiraf yani. İtiraf etmemiz gereken/ belki de aslında gerekmeyen şeyler ne kadar büyükse, o kadar çok geriliyoruz. Ama itiraf ettikten sonra da o kadar büyük bir rahatlama yaşıyoruz aslında. Hatta işler normale dönüyor diyebiliriz. Bazen de bir şeyler elimizden kayıp gidebiliyor. Her şeyin bedeli var (:

Burası Las Vegas'ta bir bina. Stüdyo daha doğrusu. İçine girip, itirafınızı büyük harflerle yazıp çizip kurtulabildiğiniz bir yer. Zaten fotoğraflar benim yerime konuşuyor, buyrun siz bakın. Ne itiraflar var ne itiraflar.

( PS. itiraf ediyorum ben bir ara itiraf.com bağımlısıydım - sadece açar okurdum ama, belki ben takibi bıraktıktan sonra bazı itiraflarım yayınlanmıştır? )

-o-o-o-

Images speak for themselves... Nice nice nice place in Los Angeles to confess!








Hahaha çok hoşuma gitmişti bu...



Kız kardeşinden nefret edip de söyleyememek de zordur herhalde.



Bomba değil mi?? (:



No comments:

Post a Comment