Wednesday, January 15, 2014

Line'da Chat Yok Sticker Var / No Chatting on Line But 'Stick'ing

Line, son moda bir chat uygulaması. Whatsapp'tan farkı da içinde kamera, sticker, kart gibi başka uygulamalar bulundurması...

Ama en önemlisi hepimizin çook severek kullandığı whatsapp emojilerinin Line'da bir de sticker'ları olması!!

Ben tam bir emoji delisiyim, onları kullanmak, hatta açıp bakmak bile beni mutlu ediyor alakalı alakasız.

Neyseki o konuda beni anlayabilen bir annem ve kız kardeşim var ki, birbirimize emojileri kullanarak şarkı sözü yazıyoruz yer ve zaman tanımadan.

Çok eğlenceli, hatta annem gibi uyanık olunca şarkıyı bulamayayım diye arada bazı emojileri atlayabiliyor yada fazladan bir şey sıkıştırıyor...


İşte biz bu oyunu bir süredir oynarken Line'ı keşfettik ve tabii sticker'lar bizi bizden aldı!!


Sonra annem...

Sonra ben...


Annemin sanal alemde elinin ayarı yok, emoji patlaması yaşıyor ne yapsın...


Napiyim affedicem mecbur.


((: 

Line böyle bir dijital çılgınlık işte. Yeteri kadar çılgın olursanız siz de böyle oyunlar üretip benimle paylaşın. Arkadaşlarımın sticker'lı konuşmalarını paylaşamıyorum, terbiyesiz arkadaşlarım var. ((: 

>^.^<

İşim ve kişisel ilgimden ötürü takip ettiğim dijital dünyayı sizlerle başka bir blog üzerinden paylaşmaya başlayacağım yakında. Orada bütün Google'ı, Facebook'u, en trendy uygulamaları, ben yazmasam çook geç öğreneceğiniz yenilikleri konuşuruz :P

>^.*<

No comments:

Post a Comment