Saturday, January 25, 2014

Kahve Kız / Coffee Girl

Günlerden bugün, İzmir'deyiz. Ben tabi kahve içicem, gün içinde sıramın gelmesini bekliyorum... Kahvesiz olmaz, Türk kahvesi, menengiç kahvesi, sütlü kahve, neskafe, filtre kahve, o kahve - bu kahve her türlüsüne varım ;) bir de bazı yerlerde yanında lokum, çikolata bir şeyler gelir, bir tepsisi vardır içinde bir de çiçek olur falan.. Orayı anında en sevdiğim kafe ilan ederim ~^.^~

Bu ay çok kahve içtim... Hem İtalya'da, hem Türkiye'de hiç acımadım. Favori kahve mekanımı önümüzdeki hafta bol bol fotoğraflarını çekip, kahvesini içip, check-in'ini yapıp 'bloglıycam' söz (:

Ama bugün madem İzmir'deyiz, buralara gelip gittiğim zamandan beri hep gördüğüm Sir Winston Cafe'yle buluşturuyorum sizi. - Kahveci oldum diye çay sapıklığımı bir kenara bırakmadım, adında Tea House var diye gözüme kestirmiştim -

İzmir'de birçok yerde, hatta Altın Yunus'un sahil kısmında Çeşme'de bile yerleri var. Ortam da ahşap, koyu yeşil minderli evden bozma, otur- takıl mekanı. Wi-fi şifreleri de 'portakal' çok şeker...


Bu tatlımız muzlu rulo pasta, hem de çikolatalı (: - ama diyetteyim diye 1 çay kaşığı hak tanıdım kendime - muzlu rulo pasta bana çocukluğumu hatırlatır hep de mutlu eder. O yüzden kötüyse bile kötü diyemem. ( güzel bu arada denenebilir ;)

Ama ben sade Türk Kahvesi for me modeli takılıyorum kahve içmeye çıkmak denince ^.^


Kahvemin bol köpüklü ve yoğun olması, artı 7 puan!!

Son 2 haftada Ulus 29, Godiva ve Sir Winston'da içtiğim Türk kahvelerini oylasam ilk beş sırayı Sir Winston kapatır...


Bağdad Caddesi Erenköy'ün son gözdesi Drip Coffee'de daha henüz 1 kere oturup, çok saçma bir çeşit denediğim için Drip yorumumu başka baharlara bırakıyorum, see you later diyorum ;))





No comments:

Post a Comment