Wednesday, February 5, 2014

Bir Daha Denize Girmem Ben! / No More Swimming In The Sea!

Sabah sabah aşağıda paylaşacağım görüntülere rastladım. Hiç olacak şey değil, benim gibi deniz sever bir insana bu yapılmaz. Oysaki ellerim buruşana, dudaklarım morarana kadar denizden çıkmayan dünyadaki en yaz kızı insan benim :(

Ama bu aşağıdaki "yaratıklar"la aynı denizi paylaşamam, KORKARIM! 

Zaten denizde su ve kum dışındaki her şeyden korkuyorum, ayağıma yosun falan dolansa hemen orda kendimi bırakıveririm. Bir de yüzdüğüm su da bu şeylerden mi olacak? :(( Bir hayvan sahibi ve hayvan sever olarak bunu kaldıramadım ben!

Çok mutsuzum, bu yaratıkları yaz gelene kadar hafızamdan silmeyi planlıyorum. Ama olur da silemezsem, siz de benimle aynı duyguları paylaşın, sizin de hafızanıza kazınsın diye paylaşıyorum. 
( Evet kıskanç ve kötüyüm. ) :P

:( - ): - :( - ):

I'll be  quick. I saw "creatures" who live in the sea, on the Internet this morning. I am devistated. I feel awful, I'll never even swim again. However I used to swim until my hands wrinkle and my lips bruise but now everything has changed. I'm just hoping to forget about these creatures and that they exist at the same water that I swim somehow!!

You should check them out, as I did, cos I don't want to feel lonely about this, that I feel awful to be exposed to them :( Pff I'm a bit ashamed as a pet owner and an animal lover.

Sad girl.


Blobfish. ( Ugly :(( )




Öldürmek için yaratılmış!! Siz bunu görseniz korkmaz mısınız yani?
It feels like it's created to KILL! Won't you be gone mad if you met this?




Blobfish'lerden başka bir çeşit. İnsan yüzü gibi.
Another type of blobfish. Like a face.



Sanki yeni zaman savaş oyunlarında çizilmiş gibi. Dişleri, gözleri, desenleri... :(
It feels like an animated war game character. Teeth, eyes, patterns... :(




Çok sanal desenleri var, hiç gerçek gibi değil bu da!
Virtual patterns, doesn't look real.



Köpekbalığı özentisi gibi bir şey.
Shark wannabe. Hope never to see you anytime. :(




:((( Scary scary scary :(((




Bunun da üzerinde o kadar çok desen, pütürcük, pıtırcık, çıkıntı var ki bakamıyorum!
This one has a lot of knob, grits, spots and stuff on it that I can't look at it!

Güzel Günler.
Have a Nice Day.

Bye. :P




No comments:

Post a Comment